4 June 2013

Luxe pakket met alle parfum testers

Een "Luxe pakket met alle parfum testers" is mijn cadeau* aan de klant - een testerset met testers van alle Nina's Nature parfums, in een handgemaakte tasje. Ik vind het geweldig als mensen de hele collectie willen uitproberen!

Elke tasje is zorgvuldig met de hand gemaakt (door mij) van stoffen en materialen die mooi bij elkaar passen. Elke tasje is ook anders. Omdat de collectie natuurlijke parfums steeds groeit, verandert ook de maat van het tasje. De materialen zijn telkens anders, omdat ik van creativiteit en van intunen bij de klant houd.

Ik vind het prachtig, zo'n collectie van alle geuren bij elkaar. Een moment-opname, een document. Het maken van het allemaal neemt veel tijd...maar dat heb ik er graag voor over. Dat iemand de tijd neemt om alle de geuren tot zich toe te nemen, kijk, daar word ik heel blij van!


* De Luxe pakket met alle parfum testers kost 79,- (juni 2013). Dat is een zeer voordelige manier om kennis te maken met de gehele collectie. Het tasje is een "bonus" erbij.











No comments:

Post a Comment